Yo, yo, yooo!

Fan vilket pissigt väder det är idag, jag blir så jäkla deppig måste jag säga. Men det hindrar inte mig från att vara taggad inför ikväll. Om det nu blir något! Jag, Cattis och Marcus ska nämligen ut men nu fick cattis jobba så hon vet inte om hon orkar gå ut när hon kommer hem. Men jag hoppas på att hon fortfarande är lika taggad som jag :D Wiiiii!

Idag har jag bara legat och slappat och inte gjort ett skit. Funderar på att ringa och väcka Marcus och säga att han ska umgås med mig en stund :D För jag har sjukt tråkigt måste jag säga. Efter att ha suttit inne hela dagen och tittat ut på detta väder så vill jag faktiskt ut och göra någonting. Jag ska nog få Honom att följa med mig till Tuna Park :D Så kan jag köpa lösögonfransar :) Men så nu ska jag nog ringa och väcka honom.



Puss puss /Lotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0