xoxoxox



min resa kommer bli lång lång lång,
va tusan är mitt körkort när jag behöver de ? :)  just nu sitter jag och svarar på lite frågor som min nya chef, sälenmatilda skickade till mig, frågorna är typ clearing nr, vilken storlek man har på fötterna,  närmaste anhörig om jag dör där borta osv.. :)

' min tågresa/bussresa är lika lång som en jobbdag här hemma, kanske lite roligare men jag älskar faktiskt att jobba så rätt kul är de ändå.

roligt var de att amanda som bor där borta mot sälen har hört av sig till mig, och vi ska ta en fin vinterkväll och göra den osäker där borta, ser fram emot detta :) 

jaha, till nutid inte futurm.



jag sitter och lyssnar på musik, tittar bilder xoxoxo´s  biltävlings grej, cross bilderna är coolast.  va stolt man blir liksom :) hoppas min mobil funkar relativt bra i sälen, hur ska jag klara mig utan denna person, annars får jag nörda msn .  så många månader ja är borta, får fan tatuera in mig själv så att alla är trogna. haha jag driver ;)  roligast är att xoxox kommmer runt nyårsafton så nice, romantiskt med snö . :)  jag får ta pulkan till lindvallen då, varför egentligen.  när man ska gifta in sig i en porsche familj, här slutar man gå genast !!

idag ska jag till min syster tänkte jag :)  min fina syster som har en bebis i sin mage, jag längtar så mycket efter mosters lilla favorit !!

ajdö








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0