343654



Nu känner jag mig lite bättre, har ätit en alvedon, druckit två stora kaffe och lyssnat på mina pepp låtar.

jag har kommit på hur jag ska tatuera mig, ska gå med min mamma o prata med patrik snarast !

Ikväll så ser planerarna bra ut,  när jag pallar mig här i från så ska vi gå hem till agnes. Där blir de fest och sen ska vi på ett annat äventyr också ! så nice :)



upd:

lulelele,  gud vill verkligen att jag ska göra något idag, jag känner de på mig.  Jag blir bara sämre o sämre, de är fan inte kul.  Ska jag sitta hemma och ha tråkigt när dom andra tjejerna har roligt ?

de tar emot när jag sväljer min, som annars väldigt goda  drink. vodka, någon bravo jucie tror de är typ tropiska frukter, sen passoa likör i. mumma ...   jag säger som ted säger till mig;  sluta var sån pussy du blir friskare av detta !  troligt men för en kväll i alla fall :)

jaha.  föresten glömde jag att berätta sist att jag och lotta drar till tunisien på torsdag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0