Uppsala igår då!

Igår bar det av till Uppsala med Helena och Agnes för att träffa Matilda. Vi tittade på henne när hon sjung i kyrkan och det var erkligen super fint. Fick rysningar när de sjung vissa sånger för att det lät så mäktigt i den kyrkan, mycket bra jobbat Matilda :D Efter det så åkte vi hem till henne och gosade lite i hennes rum. Vi bestämde oss då för att laga tacos, jammi. Så vi gick till affären och shoppade lite. Väl hemma hos Matilda så blev det full rulle med att laga mat. Köttet var dock fryst men det löste vi på ett perfekt sätt. Först tinade vi det lite i mikron, men det fick inte så bra för att det var så jävla mkt. Men väl på stekpannan så hackade vi typ sönder det, skit vidrigt tyker jag. För att jag hata kött :P Men Gott blev det sen i alla fall och alla njöt. Blev kanske lite mycket mat för min del för jag fick så himla ont i magen :/ Men det stoppade inte mig för att få i mig lite efterrätt, skogbärsglass med krossad vitchoklad :)

Det enda med gårdagen var att vi alla från E-tuna var så sjukt bakis. Men dagen innan hade varit riktigt rolig :) De var ju markerad på krogen som gällde och jag var ju en älva. Jag hade verkligen en super kväll. Jag kommer lägga in lite bilder från förfesten senare :) ooooh, jag hade förresten linser på mig som var lysgröna, skit coolt ju :D

Idag blir det att träffa Emma tror jag, för hon kom hem till Eskilstuna igår men jag var ju i Uppsala då så jag ska träffa henne idag hade jag tänkt :D Ska väl ta och skicka iväg ett sms till henne! Men först ska jag gå ner och få i mig lite frukost!


Tjingeling badring, puss /Lotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0