umpa umpa umpa!


jaha, ja packar lite men i största seghet.  fan imorgon ska jag unna mig några hukkelimukdrinkar så tar de bort febern,  så bra !

tänk så dör vi där nere i tunisien, kanske någon arab drar ner oss i en källare och låser och kastar bort nyckeln !! våran ända trogna kille skulle komma och rädda oss då kan jag tro, vet ni vem de är  ?  jo marcus.  han är som en grekisk gud !

men jaghar ju lovat att komma hem till festen på lördag, , de är ju jag som är lekledare på festen.  haha, ni vet inte va ni har gjort när ni valde mig som lekledare ;)  jag är en sån idéfull person!!  nybron kommer vara perfekt för mina lekar.  jag kan säga vad ni måste öva på innan lekarna börjar ::

höftrörelser är viktiga, du ska även ha en bra tunga som är snabb, eftersom jag är estetare så mycket självklart rösten vara med på plats, gör lite sångövningar innan. haha.  du måste vara väldigt påhittig och bjuda lite mer än vanligt på dig själv. Du måste vara våldtäktsbar och gilla läget.  haha nu räcker de, mer får man veta den 23 oktober på nybron´s undervåning,

jaha nu ska jag prata lite med pontus, hehe :)

hejså länge !



Kommentarer
Postat av: pine

haha du är bäst på lekar! =D kommer bli hur bra som helst ;)

2010-10-13 @ 19:16:21
Postat av: ELLEN

väntar :)

2010-10-14 @ 13:48:26
Postat av: Nathalie

Hej tjejer. Hoppas resan hem gick bra :D

2010-10-21 @ 13:59:04
URL: http://nathaliestankar.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0