Tung fredag

Idag vaknade jag halv tre av att min mamma väckte mig. Jag kunde ju inte somna inatt så jag var sjukt trött idag. Men nu börjar jag vakna till och Helena är här :) Vi ska mysa kväll och gluffsa pizza, jammi! Nu väntar vi bara på att henne bror ska vakna till så vi kan sjuktsa honom, han är sjukt seg. Mycket segare än vad jag är och jag har ju inte sovit så mkt ändå :P

Idag Fyller Melnik år så jag får väl hälsa en liten Gratualtion till honom :D Ha den äran!!!!! Han och hans vänner vill att vi ska komma på party men vi orkar inte, vi kanske säga hej bara :)

Här är helenas blogg, hon klagar bara på den men det är kul att läsa :D http://helenaklagar.devote.se/
Så nu får ni ta att läsa den med, tycker jag! MVH /lotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0