torsdag !

hey :)

igår jobbade jag många timmar på en dag, vilket resulterade i att jag inte orkade hänga med lotta & marcus ut.  Men självklart fick dom sitta och förfesta i min lya, medans jag satt och tittade på efterlyst.  Mina kära kompis drog senare ut och jag kunde sova, vilket var sjukt skönt :)

nu när jag vaknade så fick jag även mejl från stöten om all information och att man skulle boka sin biljett redan nu. herregud nu börjar jag bli lite nervös, men samtidigt förväntansfull. idag måste jag även fixa en dongel också, måste ju ha internet när jag är där och jobbar.

ändrade planer jag ska vara där typ 9 december, så blir till att åka upp 8. imorgon bokar jag min tågbiljett.  känns verkligen konstigt att mina sista dar här i etown för detta år snart är över.  men skönt, snacka om roliga människor jag kommer träffa där i sälen :)

pussisssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0