Tjena tjena bloggen!

Nu är det lotta här, tänke berätta lite hur min dag har sett ut :)

Min dag började med att Robin ringde mig och frågade om vi skulle luncha ihop för att han är i stan varje måndag. Det ville jag ju så klart så det var bara att sätta på sig kläderna snabbt och sedan var jag nere på stan. Vi tog en liten promenad efter maten mot hans skola och så lämnade jag honom där och gick hem.

När jag kom hem satte jag mig vid pianot och spelade (spelade innan jag var med Robin oxå men fick lite bråttom), Det är väldigt lugnande att bara sitta för sig själv och spela och sjung samtidigt. :) Men som vanligt så ringer någon och stör, det var min pappa som berättade att de skulle äta med mina kusiner från tyskland och jag kunde ju inte säga nej så det var bara att sätta på sig kläderna och ge sig av igen ^^. Så det blev att äta igen då, men tog inte så mkt mat men blev ändå propp mätt.

Nu sitter jag här och ska säga hej då till mina kusiner som ska till stockholm nu och sedan hem imorgon, det har varit roligt att de har varit här, men det ska bli skönt att få tillbaka sitt rum igen :D

Ikväll ska jag vara med Marcus och kanske åka till Heron för att titta på Dumma mig. Men nu är det slut för stunden, skriver mer sen.


Tjingeling badring /Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0