tisdag tisdag tisdag



hey bloggen !!

idag funderar jag på att springa över till forex och växla tillbaka mina pengar till svenska !  jag måste även diska idag, fy va jobbigt de kan vara då.  Föresten ska jag fråga någon av mina media hoes om de kan hjälpa mig med min sälenblogg,  när jag flyttar så ska jag ha en blogg som jag kan skriva i som hela min familjsläkt o mina vänner kan läsa vad vad gör, så den måste vara extra snygg in vinterstyle heh . nappar ni ?

aha får se vad som händer idag då, känner inte direkt för att göra något speciellt utan mest ta de lugnt en dag, smsade lite om lite jobb i alla fall, bra bra.  Men imorgon har jag bjudit över lotta och marcus, ska bli kul :)

oj idag måste ja boka tvättstuga,  så att jag inte får tvätta åtta maskiner som jag  gjorde förra gången, dö tråkigt. Jag är verkligen ingen hemmafru !!  Gu va mitt liv låter oglammigt, de är ingen kissie fasoner här i min blogg inte. Här ljuger man inte om att man har en liten thai kvinna hemma som slickar på mitt golv, utan här slickar man själv på golvet och diskar och allt som en normal människa.  Till och med blondinbella har ju visat att hon visst diskar ibland.  ;)

på tal om bloggvärlden blir jag så full i skratt, ena dagen är man vänner.  Nästa dag provocerar man om sina kompisar, nästa dag blir man osams och då har man "bloggkrig".  Sen slutar detta med en latté på john chris eller något sånt ställe och man är vänner igen.  ja du, alla är vi märkliga ibland. :P

/c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0