Tankar mitt i natten

Skrvier precis som Cattis, det känns konstigt att försöka sova utan henne vid min sida. Det känns tomt när man ligger helt ensam i sin säng. Jag saknar henne redan faktiskt, det kan låta konstigt men för mig är det inte det. <3

Jag ligger och funderar i min säng. Funderar kring allt runtomkring mig, speciellt böcker. Jag har faktiskt börjat att läsa väldigt mkt böcker på sista tiden, dock väntar jag på att de sista böckerna i de serier som jag läser ska komma ut. I alla fall... Livet är komplicerat men man får ta att leva med det. Allt är inte som man skulle vilja att det var, men det är ingen big deal. Allt löser sig alltid på ett eller annat sett och det är det som gör livet så underbart. Man måste bara kämpa och hitta den rätta vägen. Det kan finnas många hinder och snäva svängar, vägen kan vara krokig och jäkligt hal ibland så att man faller. Men man kommer alltid upp på benen igen, det krävs bara mod och väldigt bra familj och vänner som hjälper en när det blir lite knepigt.

Jag vet att jag har det och att vad som är händer så finns de vid min sida och hjälper mig. Det får mig att känna styrka inom mig och trygghet. :-) Man lever det här livet en gång och för att hitta det perfekta (nästan perfekta i alla fall) så måste man ta sig förbi många olika hinder, men det får inte stoppa en. Jag kämpar in i det sista för att hitta den rätta vägen tillslut. Inga hinder ska få komma ivägen för en person. :-)

Det är vad jag ligger och tänker på nu när jag inte kan sova. Och nu hoppas jag på att jag snart får min skönhetssömn och att jag drömmer en fantastisk dröm. Love/ Lotta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0