TAGGGAAAAAA



igår sent  vid tolv eller halv tolv kanske,  fick jag besök av marcus & lotta. fina homies !   Sen fick jag ryck och skulle spela lite, lotta har gjort mig sugen hon spelar hela tiden nu förtiden, och inte  vill man verka sämre så igår kände jag mig lite som ett musikaliskt underbarn :)  Eftersom jag gick estet musik linjen så var man tvungen att ha piano minst en gång i veckan och de var helvetes lektionen för mig. Om man bara kunde ha gitarr lektion iställe för jävla piano, men i alla fall så tror jag min piano lärare skulle bli stolt över mig igår. För då lärde jag mig nämligen let i be, nästan every time we touch ska jag vara ärlig så lärde ja mig bara den i höger handen haha :P .  men jag pröva även mig på titanic introt och de är nästan så jag dog lite när jag själv var så duktig :) haha

idag fick jag vakna klockan sju igen då ! våra liv krockar, man kan inte börja jobba sju varje morgon, jag blir för trött att vakna så tidigt.  men jag får försöka ändra mig :)

nej kanske man ska borsta tänderna, ta en snabb dusch och möta upp lotta. Egentligen är jag fortfarande sjuk, men måste dra ner på stan och köpa alvedon, sol olja så man kan steka ordentligt. ska även till forex och växla pengar, drar till tunisien på torsdag ! :)

föresten ringar har blivit min nya samlingsgrej ,  förut armband och skor, nu ringar :)



föresten : okej att jag drar bort nagellacket när jag  har målade, men och? ja kunde inte bry mig mindre ;) haha senast var de faktiskt mattias som klaga på detta .

c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0