tack estate

hey ;)

nu har jag varit på stan och  träffat lotta & helena. var och växlade många tusenlappar, och sen var vi även på apoteket där jag köpte lite allt möjligt för att jag ska bli frisk. Hon som jobbade på apoteket tyckte även att jag skulle åka till sjukan och hämta pencillin, men nej tack jag ska på semester kan inte gå på några medicinkurer då inte :)

när jag kom hem hade jag fått ett brev från dom som äger huset, en liten uppdatering bara. och hur gulliga är dom inte att dom la i en liten marabou cacoa, fan de  är tur att de är sthlm som äger mitt hus, dom vet hur man ska vara mot sina inneboenden;) hiiii

föresten lotta ska ta med sin dator till tunsien, därför kommer vi självklart blogga live där ifrån. fast vi tar ju bara med den för att kunna spela musik ;) heeeeeehe

nu ska jag sova bort feber.  puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0