Sjukt trött

Hellu i stugan!
Jag kan inte somna och har ingen aning varför. Ligger därför och tittar på paradise hotel som jag redan har tittat på idag så det är inte så kul när man ser samma avsnitt igen :P
Idag har jag varit med Helena och Cattis på stan och växlat pengar och jag köpte även lite smink och ett linne som ni förmodligen kommer att få se bilder på från resan :) Det är riktigt fint och en härlig färg, riktigt fint när man blir lite brunare ;)
Imorgon blir det att packa loss ^^. Nu gäller det alltså, har inte riktigt fått in det í huvudet än att det är på torsdag jag åker. Men kul ska det bli. Det blir väl att packa ungefär likadant som förra resan så det ska inte blir så svårt. Men det blir det ju inte i alla fall, man vet ju att det är varmt så man vet ju vad det blir att packa.
Har även varit med Marcus och Hurtig en stund idag och bara chillat, trevligt trevligt :) Men nu ligger jag ännu en gång i min underbara säng och ska sova men det är svårt för att jag fryser som fasen.
Men nej nu måste jag verkligen få min skönhetssömn ;) Tjingeling badring /Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0