sjuk sjuk sjuk

hey bloggen !

jag kan först säga att de tär verkligen på mig att sjukanmäla mig från jobbet. Jag är ingen sån där som jag kunde vara när man gick i skolan, "jag är nog visst sjuk, syndromet"..  När de gäller jobb så gillar jag att jobba, lördag, söndag & måndag har jag sjukskrivit mig eller hur man ska säga.  URS, får ångest av detta men menningslöst att jobba när jag inte har orkat stå upp.  Nu har jag i alla fall kommit ur sängen.

nu när jag har varit sjuk eller är sjuk, så har jag funderat en hel del.  Jag går in på bali´s blogg ofta, och blir rätt sugen på att börja plugga igen. Efter semestern så drar jag och tittar upp någon bra musik skola som jag kan söka till, ett krav för mig de måste vara inträdesprov annars är de inte lika kul :)  minns på djurgårn när vi hade provet, haha as kul vare.

jag kan erkänna att detta inlägg har tagit mig ungefär en timma att skriva färdigt,  eftersom min mobil går varm idag. Först så pratade jag i telefon med min pappa i en halv timme kanske, sen ringde ellen mig, sen fick jag sms från crosskillen (haha är jag inte löjlig med mina namn som jag har på min mobil ?)   ( ni ska bara veta, prinsen, crosskillen, ljudkillen(jobbar som ljudtekniker)  kanske är de sånt här man inte berättar  i sin blogg, kanske :) men jag är annorlunda så orka bry sig !!   Sen har jag även pratat i telefon med ted, som impuls ringde mig sådär för att prata om precis allt !!

jaha, de dåligaste med mig när jag ska skriva ett inlägg är att jag har svårt att hålla mig inom något speciellt. Jag skriver om allt och ingenting, ..  får lite bilder i huvudet när jag pratade med marcus i tjugo minuter utan andnings paus, haha, jag blir ivrig och vill säga alllt !!


jag är lite schizofren, ibland är jag snäll och ibland är jag världens drygaste och jobbigaste.  Ett exempel är när jag är på krogen, när de är mkt folk och alla går in i alla, ibland är jag sådär där "oj oj , förlåt förlåt,"  lotta eller om de var matilda påminnde mig när jag hade sagt till någon,  " aj du slog mig i huvudet men de är okej "  hehe :P    Dagen efter kan jag hugga alla,  mitt ordföråd är inte långt när jag stör mig på folk,  " hora, fitta"  okej cattis kom på något bättre, tänker säker ni ? 

dock kan jag erkänna att jag brukar komma på rätt bra saker att säga när jag är arg, och ibland kan rätt roliga ord hoppa ur mig.

ers nu orkar jag inte prata om de här mer, vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer. Förutom att jag är sjuk så känner jag mig så fruktansvärt glad,  allt är verkligen sjukt bra just nu !  om jag är frisk imorgon ska jag åka cross i hällby med en söt kompis.  tror dock att ja kommer ha feber imorgon, vem vet.

aja.  på torsdag kommer marcus och hämtar lotta, sen mig, sen drar vi till tunsien, lär bli nice :)   sen en vecka senare kommer vi hem och då blir de feting fest på nybron . eftersom pine har hyrt stället och vi ska ha vip time innan,  så nice

hejdå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0