virrigt inlägg, välkommen till mitt liv !

sjukt skönt med en hemma kväll :)

sitter och pratar med ted, han kallar mig diva och jag försvarar mig. men han känner mig bättre än många andra och är en av de smartaste killarna jag någonsin träffat, så de svider lite att han kallar mig diva. Men riktiga vänner säger saker som man ibland inte vill höra, så nu är de bara att ändra sig.

nu pratar jag även lite med johanna, söt tjej de där.  jag tittar även lite på bilar, eftersom jag ska övningsköra imorgon så blir jag lite sugen att bara ta ut pengar från mitt sparkonto och bara köpa någon fin.

shit jag måste sola slut mitt solkort innan jag flyttar, kan inte tänka mig att solfuxen finns i sälen. kanske någon b variant solarium, men de får vara okej i sälen . har typ 6 gånger kvar.

fan nu tänker jag på julen´. nu tänker jag på dom där lucia tjejerna, när dom skulle sjunga en sång som dom sedan spelade in och la in på internet.  Hur jag bara satt och skratta åt dom, matilda var den ända som sjöng fint. Dom andra var totalt fel tonart, takten var roligaste, även att först började en av tjejerna sjunga en tonart, sen bara helt plötsligt hoppa en oktav ner,  man bara dör av skratt.

plötsligt får jag tankar från skolan.  när jonte o niklas kommer in på kör b medans lotta och jag satt där lite snällt. När dom ljög om hur mkt dom hade sjungit förr och jag dog av skratt.  rätt åt jonte som då fick en solodel, jag undrar bara varför blev inte den av jon ? om du nu var så duktig. haha .

nej nu ska jag sluta vara taskig ! 

nu ska jag fortsätta vara social mot ted. :)  sen sova. ska ta tåget någon gång imorgon .

pussis / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0