nu är jag tillbakaaaaaaaaa mohahaaa

hey :)

känns sjukt att vara tillbaka på blogg.se plattan igen, hade ju uppdaterat mig lite med bubbelroom plattform iställe.  Dock så klarar sig inte lotten utan mig i blogg världen så därför måste jag självklart ställa upp för henne, haha ;)

jaha min morgon har inte börjat bra, jag är sjuk och har tittat på kungarna av tylösand.  Jag tycker egentligen de är sjukt pinsamt, men de kan vara underhållande en sån här deppig dag. Ironiskt nog ska tylösand människorna komma till harrys i våran stad today, hehe, lotta var lite sugen på nemo, dock förklara jag för henne att han gillar långa tjejer, haha  vad elak jag är !!

aha. faaaan jag är sjuk, har fan ont när jag andas och hostar precis som marcus gjorde. snacka om att han har smittat mig, ja vet de !

föresten lotta har hittat någon resa till oss, galet .  då drar vi så fall på söndag ? impulsivt kan man verkligen kalla de !! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0