Nu är det dax igen!

Nu har cattis och jag bestämt oss för att starta upp den här bloggen igen och vara riktigt engagerade :D Jag ska börja med att sätta mig och göra en ny header och så ska jag pyssla lite men den nya och mer roliga och spännande bloggen :D

Vi ska hitta på massor med buss med våra vänner och berätta om allt som händer i våra liv :)

Jag kan börja med att berätta att jag skojade om att det första jag skulle skriva i bloggen var att jag trampade på en snigel och att jag skulle ha en begravning för den :P Vad tror ni att jag gör när jag kliver in på min tomt? Jo jag trampar på en stackars liten snigel som är helt j*vla hjälplös :( Men den får faktiskt skylla sig själv som ger sig ut på de farliga vägarna ^^. Men jag fick lite dåligt samvete (det får jag dock varje gång jag trampar på en snigel) haha låter som att jag trampar på sniglar jämt men så är det inte, heheh eller????? :P

Nu ska jag nog bege mig till min underbara och nybäddade säng och gosa ner mig i de fluffiga täcket och kuddarna, ååååh jag sitter typ och dregglar när jag tänker på det så nu måste jag sluta skriva. Men skriver mer imorgon som sagt :)



Tjingeling badring /Lotta (I'm back again) ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0