när vi glider..

jaha jaha jaha. . nu måste jag fortsätta leva i nuet och inte i december, kommer hinna med väldigt mycket roliga saker innan jag är på resandefot igen.

nästa vecka ska i alla fall jag och pappa gå och handla varma kläder, en tokvarm jacka står högst på listan. Jag har tänkt lite på de här hur sjutton packar man när man ska vara borta så många månader ? hur många väskor är de okej att ha med sig ? ja du, de kommer bli svårt att packa, därför får jag denna gång börja i tid och inte några timmar innan som när jag åkte till tunisien. :)

jag känner mig ändå fruktansvärt glad för detta och kommer säkert vara de i några dagar. Nu lyssnar jag på sing it again och bara känner mig som världens lyckligaste, de är lite skate punk musik, såna där snygga killar som sjunger så sånt gillar vi :)

hur sjutton ska jag överleva utan mina älsklingar mina fina högtalare ? dock ska jag i alla fall ta med min lilla baslåda o mina andra högtalare, så de lär bli dunkili dunk där på mitt boende i sälen också :) 

jaha, snart ska jag träffa marcus och lotta.

pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0