mjauuu

nu har jag vaknat och känner mig mycket bättre, fy helvete va de va synd om mig igår. men inte direkt någon annas fel är mitt eget så, aldrig mer så där mycket !!  lite ångest när man har kastat ut typ ett tusen på en utekväll, även fast personalpriset är billigt som fan, så fattar jag inte hur jag lyckas. 

aha.  idag ska jag jobba. sen såg jag i bloggen att lotta dissar mig idag, jaha kul för henne då. jag ska i alla fall jobba sen skulle jag och mattias egentligen köra cross, men tråkigt väder tror jag skippar.  så nu har jag andra planer.

föresten är p sur på mig, känns förjävligt, men ja. får hoppas han är som mig, sur en stund sen släpper han de. så de är bara vänta ut de hela så blir de bra :)  

Imorgon tar jag tåget till okänd plats ;) 

nu jobba.

hejdå

c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0