LÖRDAG !!

weey min klocka ringde idag, jag blir så störd på att vakna upp med ett ryck och sen springa till jobbet. så nu har jag hunnit käka speciall k oo yoggi, typ världens löjligaste frukost, typ allt rosa, men jag gillart :)

samtidigt som jag skriver här så lyssnar jag lite på outsider låten, kanske väldigt passande. 

Skorpionen
Vecka 42 (18 oktober - 24 oktober)
Rutiner talar det mesta för att det blir nu i veckan för dig i din kärlek. Resor ger dig bästa glädjen och att besöka en vän som du inte sett på länge är just det rätta att göra. Nu kan du komma att få höra berömmande ord om ditt sätt att arbeta. Du är som en lärka så glad. Du ska vara en frisk och sund tillgång på ditt arbete.En extra inkomst kan nu ge dig en bättre ekonomi. Det kan vara bra för dig och det måste ju vara skönt att få mer betalt. Stjärnorna tror på vinst med hästar.
Lyckotal: 9, 19, 20, 22, 38, 43, 48
Bästa lyckotal: 19


jag : herregud de stämmer ju in på mig.  resor ger mig bäst glädje,  igår skrev jag om att besöka mina vänner som flyttat och hur glad jag känner mig. jag har fått en extra eller mkt mer än vad jag trodde i lön ...   hehe :)



nu måste jag borsta tänderna, sen dra till jobbet. Idag kommer jag inte hinna skriva så mkt.  först jobb sen ska vi fira ena v mina bästakompisars tjugoårsdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0