KVÄLLEN

hey !!

när jag kom hem så var jag helt död, har packat upp lite saker.  I tunisien köpte jag en ännu större vattenpipa som jag måste inviga någon dag, köpte även en hel del smycken. Dock så är denna helg för full för att hinna med en vattenpipa kväll, för nu strax ska jag cykla över till min syster.  Jag har köpt lite saker till henne och hennes pojkvän(minbästakillkompis)  och sen ska jag även titta på magen, jag ska bli moster tjalalal :)

Imorgon jobbar jag typ åtta timmar, sen måste jag och pine fixa med lite saker till hennes fest.  Sen på kvällen tänkte jag våldgästa micke och hoppas han har tid för mig.  Sen på lördagen jobbar jag bara några timmar och sedan blir de stor tjugo års fest på nybron ! 

föresten idag ringde min chef och bjöd mig på wallmans,  så jävulst trevligt då :)

puss !
/cattis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0