kvällen dååååå



hey :)

idag har jag och lottta varit på stan och lunchat, där träffade vi lite tm entertaiment grabbar. Sedan har vi även gått runt på stan och jag har kastat runt mig pengar känns de som, inte okej när man är uppe vid två tusen typ .  Men bra och ha grejer till sälen jobbet, så de är bra :)

nu pratar jag med niklas,  lilla lilla nicki som är i norge och festar med sina homies.  lotta och jag lovat att vi ska bjuda dom på middag någon dag, så får ta och fixa de. Eftersom dom bjöd på en otrolig god middag förut.


föresten hämtade jag ut min biljett till sälen idag, tusen byten men de är nice. 

ikväll; först ska vi tjejer på fest, sen till nybron .

tjingeling / c



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0