kvällen

nu sitter jag här med mina favorit strumpor på, dom är såna där med halkisar under, även snöflingor. De är bra så att jag inte halkar. har precis pratat med min homie, som är en datanördphotoshop brud som lätt drar ner alla datanördar till en av de coolaste, hon ska nämligen göra min design till min sälen blogg. hehehe


skön kväll !  Imorgon ska jag försöka gå upp en bra tid,  eftersom jag och lotta ska luncha och sen ska jag gå runt på stan och titta på varma kläder.  sockar (fuck you att du mobbar mig, jag har alltid sagt sockar, inte sockor)  varma tröjor, osv .  sen ska vi även hämta ut min tågbiljett, mjo !!  

på kvällen blir de utgång, känns som de var länge sen som de blev en krogkväll, men ja ser fram emot detta. eftersom jag har bangat senaste gångerna som mina vänner har varit pepp, ska jag icke göra dem besvikna imorgon :) 

nej nu ska jag vara social iställe för att sitta och skriva här !   blir myskväll med film . hehe :)  va äre med mig egentligen ? när sjutton börja ja bli en fjolla, hihi heheh hihih.  so not cattis style,  imitation paow eller gaybloggaaaah !!  ;)

godnatt puss /c




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0