jossaan <3



wihooooooooo. min blogg ska inte handla så mycket om alkohol, men konstigt jag har lärt mig göra nya goda drinkar från jobbet och  jag ska på tjugo års fest idag nanana.

fina fina josssan, pine min baby .  idag ska vi fira en av mina bästa kompisar,  fan vad jag tycker om denna tjej.  Hon är en sån där som man bara vill lägga i en låda och ta upp när man behöver lite kärlek.

idag har jag jobbat, sjukt duktigt även fast jag tänkte vara ledig.  Nu har jag i alla fall druckit första drinken wiho,  och cider håller jag på att dricka upp nu ;)  

jaha nu ska jag nog öppna min smirnoff och lägga mig i badet.  klockan 18 ska vi till frisören och förfesta wihooo.  fan vad jag ska festa för pine idag, min fina tjej jag älskar dig :)

pussis .  ha en bra kväll och drick inte lika mycket som jag kommer göra ikväll, för kommer må som en jude imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0