hundvakt

Hejsan!

Idag så har jag inte gjort så mkt förutom att jag gick upp kl nio och sedan gick jag till minsyster för att hämta Affe :) Som jag då är hundvakt till idag. <3 Vi har varit ute på promenad och så har vi lekt på min tomt och nu är han helt slut och ligger här vid mina fötter :) Han är ju för söt den lilla parveln. Bossa (min katt) var med när vi lekte på baksidan och de var helt galna tillsammans. De sprang runt som toka, rullade runt på gräser och hoppade och skuttade medans de brottades. Så nu ligger han oxå helt slut fast han ligger på data stolen så att Affe inte kan komma åt honom :P

Så nu ska vi alla tre ta och titta på en film för att varva ner lite. Tänkte titta på den nya filmen, the last airbender. Tittade faktiskt på den animerade serien förut så jag har stora förväntningar på filmen :) Kan ju berätta senare vad jag tykte om den. :) Nej så nu, låt filmen rulla!      /Lotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0