HÖR UPP SPAMMARE !!!

hey gullisar :) 

fan hoffmaestro har gjort min morgon, så nu känner man sig lite extra glad. Min rutin är chill, jag vaknar upp vid sju av ett sms "nu är jag på jobbet/ eller något annat gulligt "  och sen somnar jag vidare till elva typ.  Så just nu känner jag mig sådär överdrivet glad hela tiden, va sjutton är de med mig liksom!!

jaha, idag måste jag packa !! sen ska jag träffa jimmie & jossan liten stund.  Sen kanske lotta och jag ska hem till jenny senare ikväll . 

Men måste sova tidigt eftersom marcus kommer stå utan för min dörr tidigt imorgon ;)

nej men nu kaffe



Föresten era puckon !!

era spammare, vi kommer inte gå med i blogg grejen för att prem.. på era bloggar, så ingen idé att tjata om de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0