Hemma igen !



nu är vi tillbaks hemma i sverige, tunisien var så mycket skönare.  Vi hade tänkt att vi skulle skriva lite från tunisien här i bloggen, dock så funkade de inte att sno internet från dom. 

Men i alla fall så har denna semester varit jätte trevlig, dock var i vädret med oss, men vi har ändå haft roligt. De första jag tänker på är att tunisien måste verkligen lära sig hur de är på svenska krogar, ibland kände man sig lite som ett djur. Dock var dansen på en helt annan nivå, latino dansen var fan as rolig.  Vi var även på en födelsedagsfest för en ny tunisisk kompis och de var också hur kul som helst, då jag stod o gjorde lite drinkar i baren mkt godaaaa. Mycket av äventyret lämnar jag utanför bloggen ;) haha annars får jag aldrig resa utomlands igen.

jag orkar inte skriva om hela resan nu, har inte sovit något, har varit på resande fot hela natten o dagen så nu är jag äntligen hemma i alla fall !

duktig som jag är fick jag jobbfrågan om imorgon och nästa dag och självklart tackar jag för de ! :) 

/ CATTIS



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vi kom hem bra och det vart donken för oss med. Sjukt trötta nu.

2010-10-21 @ 18:34:21
URL: http://nathaliestankar.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0