hemma från jobbet då !

hey :)

nu har jag nyss kommit hem från jobbet, träligt ont i benen idag då.  träligt mycket fick ja springa idag, otur mitt i turen hade jag när jag backa in trucken i en lagerhylla, när jag jobbar så är jag lite sådär, jag kan allt själv och ingen får hjälpa mig. så varför skulle ja behöva truckkörkort, jag brukar vara duktig. Men när ja är stressad och har tre kunder som väntar på mig, plus att de var liten yta att köra på så kanske jag inte är lika duktig som vanligt !!

fick jobba över idag på jobbet också, as skönt med extra pengar.  snälla sara gav mig en dag av henne också, kul kul :)  föresten sara ska köpa likadan jacka som jag ska göra, haha wannabe me liksom, kul att 89:or som snyggsara gillar min jacka hehe !!!

aha, sen har jag åkt lite cross idag. nice

imorgon ska jag köra bil och shoppa massa, därför tar jag tåget till en annan stad och handlar, med min snälla pappa :) / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0