Hellu nu är det måndag

Sitter och gör ingenting! Jag har fått sjukt ont i halsen men det får man leva med :) Idag blir et att gå till tandläkaren, inte kul! Men dom får fixa det dom ska och sedan efter det ska jag till lina och gå ut med affe medans hon är på jobbet. :)

Jag saknar Tunisien med Cattis, speciellt de stunderna som vi låg och bara myste i sängen ( dock inte på det sättet som det verkar), vi låg bredvid varandra och bara gjorde ingenting. Alltid vi två <3<3<3<3 Känner på mig att vi kommer iväg på en resa igen inom snar framtid :)Men då ska det bli ett mer coolare land ^^. Jag ska nog skicka iväg ett sms till henne och fråga om vi  ska ses idag :) Jag saknar henne litegrann faktiskt <3

Nej nu ska jag titta på Vampire Diaries så nu ska jag sluta skriva, men jag skriver när jag kommit hem :) /Lotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0