Hellu hellu kalla sverige :/

Usch och fy vad kallt det är i sverige alltså. Ville verkligen inte åka hem från Tunisien :/ Det har varit en skön resa med Bästaste Catharina johansson :)<3 Även om vädret inte var med oss varje dag så hittade vi på saker att göra. Men man är så sjukt trött nu när man har kommit hem från en veckas festande typ :P Sånt är livet dock, and I llove it!

Ikväll så var jag och fikade med Helena en stund på sylvia och berättade lite om resan. Det var mysigt, men fan vad det kostar i Sverige. Man är ju van att maten och drickan tillsammans kostar typ 60 svenska kronor. När man kommer och ska ta en fika med en bulle och en kaffe kostar det 60 kr, då har man blivit lite bortskämd på en vecka :P hahaahah, fan vad snålt det känns. 60 är ju ingenting för fika egentligen så man får ta och börja tänka om igen och inte tänka att man fortfarande är i varma, härliga Tunisien. :(

Imorgon ska jag sova ut tills jag är helt utvilad, det behövs verkligen efter denna vecka! När jag har vaknat får jag se hur det blir med min dag Helena ska nog komma och kolla på film med mig :)




Men nu ska jag bege mig mot tvn ;) /Lotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0