happy day



denna dag har varit strange, jag vet inte hur jag ska börja. I alla fall så ringde en snäll tjej mig, matilda heter hon.  Dock inte min matilda i uppsala, utan stöten matilda från sälen .

Herregud jag har fått jobb i sälen. Hör upp mina vänner, jag lilla tjejen från eskilstuna ska flytta till sälen för att säsongsjobba.  Hur länge har jag inte sökt efter äventyr, hur länge har jag inte sökt jobb nya jobb på andra ställen, även fast jag har fått dom så har jag alltid haft något i huvudet som säger nej ja vill inte ha de.  Sälen känns som de rätta.  jag är frälst !!

dock så kommer jag självklart sakna alla mina vänner som jag har.  Ni är mina stjärnor och jag tittar upp på er varje natt så kommer jag aldrig känna mig riktigt ensam.  Jag läste nyss vad lotta hade skrivit här på bloggen tidigare, och gu va söt hon är.  Bara gud vet hur jag ska klara mig utan min bästis, hon som vet allt om mig, hon som jag inte ens behöver säga saker till för att hon ska förstå, hon som är min andra halva.  Men när jag kommer hem igen så kommer ja vara full med nya erfarenheter och då kommer vi vara precis likadana kompisar som vi är nu, en gång en bästavän alltid en bästavän. 

självklart kommer jag sakna min familj,  mina media hoes, mina barndsomkompisar och alla fina människor jag känner.   dock ska jag inte skriva något avskeds brev ännu :)

MEN SNART FYLLER JAG ÅR 6 november :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0