hahah lite av en facerape

På ett sätt är det kul och på ett sätt inte :P

Kul:
Att det var många som gick på att jag ens skulle lägga ut nakenbilder på mig själv på internet och att det var så många som gick in på bloggen och tittade om det var sant :P hahaha asså jag har nog inte garvat så här mycket som jag och Cattis gjorde ikväll. Hon gjorde som en facerape på min facebook måste jag säga :P Men roligt var det i alla fall och vi kunde inte sluta skratta.

Inte kul:
Hahaha asså jag kan ju inte säga att det inte är kul men hallå. tycker folk att det bara blir intressant när man väl lägger ut nakenbilder på sig själv? Det måste finnas många perversa människor där ute i världen ;) hahahaha.

Men men hahaha det här var sjukt kul i alla fall. Det kanske är så att man måste lägga ut lite utvikande bilder för att blir kändis ;) Men nej det skulle jag inte göra! Så till er som fortfarande klickar in på bloggen för att de som det har kommit några så måste jag säga: Tyvärr, inga nakenbilder på mig. Förlåt om ni blir besvikna men det kan ni gott vara! haha



/Puss puss Från Lotta!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0