godnatt bloggen



era pantade nötter,
ni har i alla fall gjort min & lottens kväll, så mycket dumma kommentarer så vi har skrattat ihjäl oss. Kan säga att våran statistik för bloggen höjdes rejält, mer än dubbelt, kan säga att siffran blev tre stora siffror :)  hihi

lotta har åkt hem från mig nu och nu sitter jag och pratar med mr x, hahaa, eller till dom flesta som läst mina sms så går han under namnet "prinsen" . sen lyssnar jag på fin fin musik,  rätt nice faktiskt.  :) men snart får jag vara vaken själv eftersom han jobbar varje jäkla dag och han börjar kl sju på morgonen, helt crazy .  men hellre en kille som jobbar och är normal än jävla töntar som lever på andra :) hehe, moderat folkis i loveeee.


jaha,  imorgon har jag bjudit hem min trio  :)  (MATILDA DU ÄR EGENTLIGEN VÅRAN TRIO, dock bor du i uppsala)
I alla fall så kommer marcus, jag & lotta ha en supeer duper mysig kväll, vi kommer skåla i champange för våran vänskap och sedan dansa sådär jobbigt mkt, lite tunisien style, där lotta och jag fick lära oss latino/salsa medmera på en kväll .  haha

godnatt alla nya läsare,   pussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0