fuck fuck fuck !



jag tittade nyss på en jätte bra film, värsta street dans filmen, riktigt bra !   Annars ligger jag i min säng och dricker power king, = energi dryck :)  De har blivit lite som min drog eftersom jag aldrig vill sova, men hallå då missar man så mycket !

I alla fall idag så har jag lovat mig själv att ligga hemma hela dagen, undantaget när jag sprang ner till hemköp för att handla power king. Självklart träffade jag en arbetskamrat så glatt frågade " ses vi på jobbet ikväll? "  dock hostade jag fram ett nej, jag är sjuk svar ..

just nu har jag feber, orkar inte stå upp och är hes som en jude.  fan, de finns inge värre än att vara sjuk  !! 

De ända viktiga jag har gjort i dag är att leta fram mitt pass, de hittade jag.  Men nu ska jag försöka sova bort min feber så att jag orkar upp och jobba imorgon..

lotta firar sin farmor idag, dom har stor fest hemma hos henne. tyska släkten, sthlmarna och alla är där, därför har hon inte uppdaterat idag !!!   jag kan lova att hon är trött från igår, de tär att komma hem runt 04.30 och vakna kl tio .   men sånt är livet lott !

godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0