fredag



hey
!

imorse när jag skulle gå upp så var de väldigt jobbigt, de var "tärt" som jag brukar säga. Min klocka hade inte ens ringt så en halv timme innan jag skulle börja så vaknade jag till och sprang upp från min säng, typ tog på mig jobbarkläder och cyklade iväg. Mitt i all kaos så halkar jag med cykeln och slog i mitt cpknä, vilket resulterade i att mitt knä nu är blå som fan. så jag grät lite på jobbet men sen var alla så snälla så mitt knä var som vanligt, förutom när jag skulle gå så gick jag lite som ett sär typ .  Även fick jag jobba över idag, så blev typ tio timmars pass idag då, nice med pengar joi :)

Föresten idag fick jag mitt lönesspec, wiho.  Fan va härligt de känns, jag kan åka på en till resa snart om jag skulle känna för de :) så de lär nog bli äventyr snart igen.  Funderar på att åka till irland till mina kusiner, de är rätt kul att bara prata engelska hela tiden så jag funderar på de !

jaha, idag har jag och födelsedagsbarnet varit och handlat.  De blev inte billigt kan jag säga, först systembolaget några hundra lappar, de va ändå okej eftersom jag är en spritflaska massa bacardi, smirnoff och xider rikare.  Dock var vi även inne på coop där jag köpte nudlar :) mumma, och lite yoggi, jucie och sånt.  Jag har som sagt börjat försöka lära mig äta frukost, förut va de inget för mig men nu ska jag försöka i alla fall !!  Idag skulle jag även pröva laga en maträtt som lottas mamma gjorde åt mig förut, så jävla god när hon gjorde de, dock inte alls lika gott när jag själv pröva. haha .. dock gillar jag inte att lägga pengar på sånt här skit, fan jag skulle kunna köpa typ massa armband o sånt iställe .


Sen drog vi till nybron och  pine skulle betala lite o fixa till festen. lär bli nice imorgon kan jag lova ;)  Hennes tjugoårsfest kommer bli grymt kul kan jag lova.


föresten så läste jag de lotta hade skrivit, känns som jag vet lite vad de egentligen handlar om. Känner mig lite, eller jag vet inte.  Man ska inte ta upp sånt på en blogg, men ja. Kan säga att de finns ingen som känner henne som jag gör och därför kan man prata om precis allt och ingen kan säga dom sakerna som jag kan säga till henne för då skulle man bara bli osams. Vi är för bra vänner för att vi någonsin skulle kunna bli osams på riktigt, lite små skit är alltid bra.  Dock är vi inte osams eller något sånt nu, men jag vet nog ändå vad som ligger och gnyr. jag är ledsen om du är ledsen, vi är lite bättre tillsammans !!

nej nu andas lite , sen ska jag prata med ted ;)  världens goaste.

puss !

imorgon ;  jobb, fix trix, alkohol, förfest på frisörsalongen, hemligsak, nybron tjugoårsfest .  pusssssss





Kommentarer
Postat av: Lotta :)

Vi är alltid bättr tillsammans stumpan <3<3<3 love you!

2010-10-25 @ 12:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0