Cougar town

Jag har ett nytt favorit program, Cougar Town. Det är så sjuk bra, programmet har lixom allt: Humor, kärlek, ungdomligt, lite äldre, sadness och så klart alla små problem som alla har. Som finns ute i det verkliga livet som man egentligen inte vill prata om. Jag är helt förälskad så nu har jag laddat ner de nya avsnitten på datorn så det blir att fuska lite och titta :P Men jag tänker inte missa det på tisdagarna ändå, det kommer ändå vara lika bra.
Fattar inte att jag inte märkte det innan att det var så bra :D
/Lotta!

Kommentarer
Postat av: Helena

Lottaa, du borde börja titta på Parenthood också, det är lika bra, kanske bättre!! :)

2010-10-13 @ 18:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0