söndag

hey :)

idag väcktes man av att en full pontus ringde och väckte mig vid tolv kanske. Han har ju varit på kryssning i två dagar med sitt fotbollslag, tror ja de va !!  Vill man ens höra vad som hände på denna kryssning, hehe jo då jag är rätt nyfiken faktiskt, han mummla något om någon strippa, WTF?  haha ;)

Funderar på om jag idag ska gå och hälsa på lilla fyllopontus, eller om jag ska spela lite monopol med granh och david. kan ju göra båda sakerna :)  isåfall om jag går till dom så kan jag ju springa förbi winghead innan lite snabbt, skulle vara bra faktiskt

Nu på morgonen har jag pratar med NORGEJENNY, fy sjutton vad jag saknar min barndomskompis. Känns underligt att inte ens kunna ringa henne så ofta som jag tidigare har gjort, men har man varit vänner i snart 13 år så försöker var tredje dag :D haha . jag saknar dig massa !

jaja nu ska jag dricka kaffe o beställa en dongel.

pussis (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0