skvallerblogg nästa ?



gu jag skulle kunna starta en skvaller blogg
, fan va mycke skvaller som skulle kunnas skriva på den då. Idag har hela tre personer ringt mig och informerat igående om hur kvällen deras var och massa saker som hände. jag får cp i fingrarna och måste nästan vara lite taskig och bara skriva ut vad jag har fått veta, men nej man kommer längst om man är snäll :)

jaha, idag har jag pratat lite med ellen, min soulmate från sundsvall. hon nyper mig i armen när jag gör något galet och tar ner mig lite på jorden, haha, men just nu är hon hos sin killes släkt :)


men eftersom jag snart slutar med denna blogg och ska börja med "snällbloggen iställe för fuck you right back stilen så måste jag öva lite nu på att hålla käften om vad ja har fått veta, hehe  :)


Veckan då

måndag, fixa tatueringstid till mig och systern min, fixa tid på wighead, fixa tid på sp . fan nu kände jag att de va mkt att ringa runt, de blir bra . tänkte också hälsa på världens bästa syster !

onsdag, ML kväll

fredag, sthlm

lördag, hos jenny & big


jaha, dagarna går så snabbt nu. fan va jag längtar tils dagen då jag åker till sälas.  de kommer nog bli super kul, jag är så jävulst modig alltså

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0