Skön dag igår och idag :)

Igår var det verkligen "ta hand om dig själv dag", riktigt skönt var det :) Berättade ju allt jag skulle göra och det gjorde jag. Håret blev perfekt och benen blev perfekta och ansiktsmaksen var underbar ;) Så nu är jag som en ny människa, elr något!

Idag blir det att träffa Cattis och göra något :) men innan ska jag nog gå och sola om inte Cattis vill fälja med så klart. Funderar på att ut och springa nu innan oxå, känner att jag måste det :P Men innan allt et händer så ska jag lyssna på musik, det behövs alltid innan man gör något.

Dagens bild blir på mig och min hamster Clara :)


                                                                                                
                                                                                           Tjingeling badring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0