nanana



de största minuset som finns i mitt hjärta just nu är att eskilstunas snyggaste kille ska flytta från staden, tror de var till skåne.  whaaaat,  mitt hjärta gråter.  jag har nog inte insett att jag själv också ska flytta här ifrån om tio dagar.  kanske är de dags att börja förstå de snart ?

till sälen från eskilstuna tar jag i alla fall med mig tjugofem åriga R,  rätt snygg och bra att ha om något skulle hända mig :)   Dock skulle jag bli glad om inte sebbe eskilstunas snyggaste inte flyttar till skåne, är de inte kärlek om man blir blyg direkt när man träffar personen, om man har varit kär i killen ända sen man va tio år .   hahaha , kanske barndomskärlek aldrig slutar .

nu ska lotta och jag hem till niklas, vi sover kvar där över natten.  tja då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0