lördag

de är inte bra att ligga vaken en hel natt och bara sova två timmar, helt sjuk låg med massa feber låg jag hemma och tänkte snart ska jag upp.  några människor borde ha alkohollås på sin mobil, ringer mig mitt i natten och pratar i 40 minuter, hihi :)

jaha idag var jag och lotta hemma hos pontus mamma, hon är grymt duktig på att förlänga naglar, kan jag varmt rekommendera :)  blev en hel del kaffe också, trevligt !!

Efter de gick vi hem till en kompis som bodde i närheten, och vad träffade vi där ?  jo nattbesök, lotta sa direkt  till mig "våran kompis har fått nuppat" , haha jag dog av skratt :)  hehe, riktigt kul i alla fall.  eftersom vi bara steg in i lägenheten när dom "höll" på att säga hejdå ;) haha.   denna bild får stå för dagen .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0