guld guld



gu va allt känns så frukansvärt bra !


jag  kommer bo i sälen under vintern  &  över påsken och säsongsjobba.

jag har fått förfrågan om att jobba i halmstad under sommarsäsongen

samma ägare har hand om ett ställe på öland och är man duktig kan man hoppa över till öland direkt.

Här om dagen träffa jag nummer ett på min snygglista, sebbe, döö snygg

jag har hittat en perfekt skola som jag vill plugga vidare på

jag prövade göra körkorts testet efter faserna och fick 53 p

jag har blivit rekommenderad från en av mina chefer för ett jobb i gerlenger

jag ska tatuera mig denna vecka

jag trivs väldigt bra i mina förlängda naglar

har kanske kanske fixat så jag kommer jobba i en bar på en festival i sommar, fett coolt

jaha, ja vill göra allt men hur mkt kommer ja hinna. :)


fem stjärnor av fem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0