första inlägget på länge för mig ^^

Hejsan!
Jag har inte skrivit på länge, har ingen aning varför men har bara inte orkat :P Men nu ska jag skriva första inlägget på länge.

Just nu sitter jag och degar har gjort en ansiktsmask, riktigt skönt måste jag säga! idag ska jag pyssla om mig själv jätte mycket för det tycker jag att jag förtjänar. :) Så efter masken blir det att smörja in benen med sån där kräm som tar bort håren på benen :) Gjorde det för några dagar sedan men det står att för bästa resultat ska men göra det igen efter 72 timmar, så det satsar jag på. Efter det ska jag färga mitt hår lite :)  gjorde det i fredags men eftersom att jag hade utväxt så blev botten mkt ljusar så det blir att färga det lite tilll så blir det finemang ska ni se :D



Ikväll blir det en liten fardag middag med hela familjen, eftersom att vi alla barnen jobbade igår. Det ska bli mysigt och bara ta det lugnt hela dagen. Jag är så sjukt trött faktiskt, men det är jätte konstigt eftersom att jag sov lite mer än 12 timmar inatt. Hmmm? :O Men äsch dagar som desa får man vara trött :)

Nej nu ska jag springa och ta bort masken!  Tjingeling badring /Lotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0