aj aj aj

mitt huvud gör sådär riktigt svin ont, precis som om någon sparkar på mitt huvud !!  jag biter ihop bara, tänk på barnen i fattigstan.

dagens skratt :  den största casanovan jag känner robin K, egentligen är han jätte snäll :) Men jag måste erkänna, eftersom jag känner såna här killar så är man inte direkt intresserad av att vara tillsammans med någon.  Om alla vore som robin så skulle fan halva befolkningen känna sig utnyttjade, players är inte bra.  Men de är himla kul att vara kompis med en player, då skrattar vi ihop åt hans misstag eller ska jag säga challanges? hahaaaaaaaa

förlåt robin och jag hängde ut dig lite, de är bara ca 100 läsare jag har, så de gör inte så mycket. de vore skillnad om jag var kissie.


aha nu ska jag prata klart med roooobin

hihi godnatt  !

pussis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0