.-..

igår var jag retlig som fan, jag ströp h som jävlas med mig hela tiden, hade inga bra motargument.  Sen hitta sara den dansande hunden då kunde jag jävlas med min dans o hög sång när h räknade kassan, de är inte kul att räkna om. haha :)



igår såg jag en människa, bekant, som fick mig att rå glo. Ibland undrar man ju vad en del gör med sina liv, ett barn till ett barn,  lycka till mini.

nu lyssnar jag på världens mest romantiska låt, de står typ P p p p pp   i låten, åh ibland är jag bara så över gullig haha. i luften blir de små rosa moln o hjärtan som bara hoppar runt när man spelar denna låt. hahaha  hur kul som helst att ingen av mina läsare förstår min ironi :),  sen flyger de runt p***** :ar  .


jahaaaaa kanske blir de myskväll för min del ikväll ?

eller kanske kanske kanske inte.  kan inte riktigt bestämma mig,

mina sista dagar är räknade här :)

nu ska jag jobba. tjingeling,  kanske är de min sista dag på jobbet idag, eftersom jag börjar på mitt nya när jag kommer hem från sälen om fem -6 månader

byeeeeeeee




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0